İkiz bebeklerim var ikisindede kullanıp test ettim salbe nose kullanıyorum Almanyada getirttim yemekten 20 dk sonra karınlarına masaj yapıyorum gaz sancısı acısı ne varsa geçiyor, her öğün sonrası sürmekte sakıncalı değil ayrıca. Kolik bebeklerdede işe yarıyor