Merhaba kızlar oğlum 11 aylık 9. Aya kadar emdi aralarda mama içti şuan sadece mamayla ilerliyoduk tadını pek sevmiyor çok az içiyordu bugun maması bitti süt verdim ilk defa zaten bir yaşına bir ay var diye iki biberon süt içti bayıldı normal sütün tadına acaba sadece sütle devam etsem olurmu mama almama gerek varmı sütün pek faydasını olmadıgını duydum şu yine vitaminli bebek sütlerinden almayı düşündüm size danışayım dedim