Arkadaşlar günaydın ağlayarak yazıyorum resmen bebeğim 8.5 aylık doğduğundan beri uykusu problem . Son zamanlarda hepten içinden çıkılmaz bir hal aldi. Gece uyumuyor şaka gibi ne yapsam yok yok. Şu an uyudu yanımda yatagimizda uyuttum . Ama hala debeleniyor her an uyanadabilir. Gece uyutuyorum bilmem kaç defa uyuyor . Normalde 3 de uyuyup bir 4 saat uyurdu .sonra emer bir daha uyurdu . resmen buna şükreder oldum . daha da beter oldu . Psikolojim bozuldu resmen kafayı yicem. Dus masaj masal ayakta sallama kucakta uyutma herşeyi denedim . Uyusa bile 30 dakkada bir ya da saat başı uyanır napcam bilmiyorum ne zormus . Aşırı zorlanıyorum 🥺🥺🥺🥺