Mrysmg oldu benim dikişim 60.günde iyileşti şişlik olması normal ödem de var o bölgede dr um günde 2-4 kez batikonla temizlememi söyledi aöa ben her tuvaletten sonra batikonla sildim arada fön tuttum kurusun diye ve kantaron yapı sürmeye başladım bir süre sonra öyle toparladı mümkün mertebe uzanmaya çalışın ben onu yapamadım çok aşırı emzirdim bebeğim sürekli ağlıyodu hep oturur pozisyondaydım o yüzeen geç iyileşti oturma simidi alın kendinize uzanmadığınız tüm zamanlarda onda oturun biraz da yürümekten çekinmeyin