Dmrbskbra 3.5 aylıkken ayırdım, benim eşim de çok horlar ve bir sürü alarm kurar. Kızım sürekli uyanırdı. Odasını ayırdık, ilk gündüz uykusu ile başladım, sonra geceye geçtim. Kızım 1 saat sonra uyandı ağladı, kucağıma aldım pışpışladım geri yatırdım, daha ağlamadı öyle. 2. Gece 11de uyudu sabaah 7.30a kadar hiç uyanmadı. Kaliteli uyku süresi arttı. Kendi odamızda gibi duyuyorum sesini, evdeki diğerleri duyana kadar mamasını hazırlayıp gelmiş oluyorum. 🤓 iyi ki ayırmışız.