serplgktg25 iyi akşamlar kızlar bebeğim 10 aylık üç gündür kuru öksürük vardı acile gittiğimizde doktor bronşit başlangıcı diyip hava ilacı verdi bu ilaçlarda bebek için uygun değildir diyor aranızda kullananlar varmı?
Lulemom serplgktg25 3 aylıkken kullandık ikisini de. Tüm ilaclarda bebeklere uygun değil diye yazıyo zaten takılma. Kullandığımız dönem doktor 2 ml ilaç 2 ml de serum fizyolojik ekle dedi. Seyreltilmiş kullandık yani.
Iscan serplgktg25 3 aylıkken ronkotol verdım 1.5 a 1.5 şekilde bir sıkıntı olmadı şimdide ventolın veriyorum drek vermedımız için bir sıkıntı olacagını düşünmüyorum
Hndealnathn Hiçbir ilacın üzerinde yazmaz o zaten doktorunuz bebeğin durumuna göre doz ayarlamasi yapmıştır içiniz rahat olsun
Bebecikkk Hemsireyim o ilaçların tamamını kullanmayacaksiniz tabiki eczacı size tarfi etmiş olması lazım doktorun reçete ettiği şekilde bir miktar ilaçtan döküp bir miktar da serum fizyolojik ile sulandirmalisiniz tamamı ağır gelir
serplgktg25 Iscan sanırım eczacı yanlış söyledi bize çünkü üç gündür küçük bi tüpü bitiremedik az kullanıyoz
Ysmndmrl serplgktg25 o tüpler açıldıktan sonra tek kullanımlık bizde hep yarım kullanmıştık diğeri çöpe ben günde 3 kere vermeme rağmen her seferinde diğer yarısını attım