Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük ama yaklaşık 15-20 gündür iştahı azaldı. Normalde 6 ölçek yiyordu 7ye çıkması gerekiyorken 5e indi bazen 3 veya 4 olduğu da oluyor. Diş belirtisi dicem ateş vs yok dişleride öyle çıkacak gibi durmuyor aşağıda gibi. Ağız salyaları 2-3 aydır var zaten. Böyle bebeklerinizde iştah azalması yaşayan var mı? Sıcaklardan falan mı acaba? Ne yapmam lazım? Tam yeni yeni toparlandı kilo aldı derken tekrar zayıflar diye korkuyorum 😞 nolur bişey yazın kafayı yicem☹️