Alparslan_bebis Gunesss01 tam 3 aylıkken biz hiç zorlanmadık şükür ama zorlanan da olmuş biraz bebeğin bünyesiyle alakalı sanırım
Gulege2022 Gunesss01 Gunesss01 6 aylık sayılırız. Bugün yaptırdık. Geç bile kalmışız. İlk önce krem sürüp iğnenin etkisini azaltıyorlar bizimki iğnede biraz ağladı sonrasını zaten hissetmiyor. İğnenin etkisi geçince biraz huzursuzluğu oluyor ama bana kalırsa ilk haftalarda yapın 3-4 günde iyileşir 🙏🏻🤍
6107 Daylin1 iyileşme süreci nasıldı ? Zorlandınız mı ? Oğluma gebeyim. İlk haftalarda yaptırmak istiyorum bende
Daylin1 6107 kesnlkle çok çok rahattı sadece sünnet olurken ağladı onun dışında bilmedik hc ,zaten bebekler ilk 20 gün acıyı çok bilmezmis cnm sünnetçi öyle söyledi bize ,ne kadar erken o kadar çabuk iyilesr dedi
esraeerdogann Gunesss01 4,5 aylıkken yaptırdım o kadar kolaydı ki bitane daha oğlum olsa 40 içinde yaptırırım hiç ağlamadı nerdeyse
Egelim Gunesss01 2.5 aylıkken yaptırdık, sağ olsun annem ön ayak oldu, hâlâ da aklıma geldikçe iyi ki erken yaptırdım diyorum.