Meltemege Hanımlar bebeğim 3. Aya girdi artık yavaş yavaş etrafı anlamaya çalışıyor şimdilik şarkı söyleyip oyun oynamaya çalışıyoruz marakasla ritimler tutuyorum dikkatini çekiyor hareketleniyor.Fakat bi süre sonra ilgisi dağılıyor.Bu aydan sonra oyuncak olarak neler alabilirim önerilerinizi bekliyorum😉
NaimeYilmaz Meltemege Maşallah 🌸 3 ay 1 gunluguz oyun halısı var 2.aydan berı onunla takılıyoruz ama sohpet etmeyı daha cok sevıyor pek halıya koymuyorum dıyebılırım annesıyle oynuyor 😌
coksukur Meltemege 3 ay 7 günlük çıngırak saklıyoruz balona vuruyoruz dişlerimiz çıkacağı icon kasiyicimizi biraz alıyoruz genelde ellerimizi emiyoruz 🤣
Meltemege NaimeYilmaz ben de oyun halısı düşünüyorum marka araştırıyorum şuan bizimkide konuşunca daha çok mutlu oluyor 👶🏻 kendi uydurduğum şarkıları yüzüne dokunarak söylüyorum çok hoşuna gidiyor gülüyor ama farklı şeyler yapmak istiyorum 😊
Nillerd Bizimki hep kucakta gezmek istiyor odaları falan dolaimak istiyor ama ağır ve zorlanıyorum çok. Oyun halısı ya da ana lucağı fayda etmiyor hemen ağlıyor. Ne yapacağımızı şaşırdıl valla.
Meltemege Nillerd bizimkide kucakta durmayı sevmiyor sevmesinde zaten😬 azıcık alıyorum bazen belim ağrıyor eline verebilecek oyalanacak oyuncak arayışındayım bende
Meltemege [bilinmeyen] Maşallah sizede 🐣 Müziğe ilgileri çok fazla demek ki bu dönemlerde bizimkide müziği seviyor ama sonra huysuzlanıyor işine nasıl gelirse 😄