Kızlar ablam evleniyor. Nişanda 3bin tl değerinde altın tuğralı zincirli kolye takmıştım. Şimdi o kolye 7-8bine satılıyor. Ev hazırlıkları yapılırkende avize bakıyorlardı. Salonun 2avizesini ben almak istiyorum diyerek 1çeyrek verdim. Fakat şuan durumumuz yok. Doğumuma az kaldı özele gidiyorum. Bir sürü eksik vardı yeni alabildik. Düğün içinde 9aylık göbeğime çok zor abiye buldum. Çantası ayakkabısı derken onada harcadık. Düğünde bişey takmasam ayıp olur mu?