Sütümü damlattım olmadı gazlı bezle sıcak suyla sürekli sildim olmadı doktora götürdüm bi damla verdi 2.damlatışımda geçmişti enfeksiyon kapmıştır eczaneden bebek için olanlardan alabilirsiniz bence yada acile götürün direk yoksa geçeceği yerde daha da kötüleşiyor çocuk gözünü Çapaktan açamıyor