Dermin uyuya yenik düşüp çok acıkmadığı sürece çok ağlayamıyorlar yani ben öyle gözlemliyorum benimkide 4 aylık mutlaka mızıldanıyırdur ufaktan ağlıyordur ama sen uykuda duymuyorsundur..ben 3-4 saate bir kalkıp emziriyorum ve öyle bir yanaşıyor ki bizimki..sende bi dene istekli emmezse yada yemek istemezse artık uyandırmazsın iyi emmişse