Haticayaz ilk doğumumda yaklaşık 30 kilo aldım ve diyetisyene gitmeden veremedim.İkinci doğumum da 17 kilo aldım,55 günlük bebeğim 5 kilo fazlam kaldı,kendiliğinden gitti.Eğer ki istikrarlı bi şekilde hiç kaçamak yapmadan ekmek,hamur işi,tatlı,pilav,makarna,paketli yiyecek ve şekerli içecekleri tüketmeyi kesip,bol sebze(yemekler susuz ve 6 yemek kaşığı kadar) ve et(bir el büyüklüğünde yada 4 köfte gibi(ızgara olacak) şekilde beslenirsen spor yapmasan bile çok rahatlıkla verirsin.İlk ay hemen veremeyebilirsin ama pes etme devam edersen kiloların hızlıca gittiğini göreceksin😊Bende öyle olmuştu☺️