Srfygt Merhaba bebegim 17 günlük 4100 gr doğum kilosunu geçti yani, çiş ve kaka durumuda gayet iyi doktor bi sıkıntı yok dedi ama Bebegim surekli meme istiyo asla bırakmıyo beni acaba sütüm yetmiyo mu diye düşünüyorum, başka bir nedeni olabilir mi memeyi bırakmamasınin? Sütüm Artsin diye bi sürü şey yiyorum doyurmak için ne yapabilirim Geceleri yarım saatte bir uyaniyo çok yoruldum
Sebusebu Srfygt ah canım bi süre böyle memede yaşayacak… ilk 1 ay koltukta emzirirken uyuyakalıyordum nerdeyse. Sana cok ihtiyacı var. Korkuyor hiç bilmediği bi dünya.. sadece doymak değil seni hissetmek güvende olmak istiyor.. esirgeme ondan bırak istediği kadar emsin 💜 tadını çıkarmaya calıs zamanla azalacak zaten emin ol… bir de kundak yapmayı dene.. hiç ama hiç başedemezsen geceleri emzik ver :)
Phersephone Srfygt Emdikçe artar sütün ne güzel , ilk günlerimi hatırladım etrafındaki her olup biten hayel gibi içim uyuyordu . Emzirirken ıyuyakalırım diye yatağın ucuna otururdum sendelediğimde uyanayım diye . İlk zamanlar biz onların tek tutundukları dallarıyız o nedenle çok normal bu . 10dk 25-30dk sürekli bu şekilde bölük börçük uyuyordum . Ne zaman 1saat deliksiz uyicam Allahım diye ağlıyordum . Geçiyor sonra gaz başlıyor en çaresiz kaldığım dönem . Bşzim bile gaz sancımızda nasıl kilitleniyoruz yavrum birşey oluyor ama ne oluyor diyo canı yanıyor ama yapabildiği birşey yok . Gazdan sonra diş başlıyor yani böyle uzun bir maraton annelik . Rabbim cümlemize sabır versin 🥺🙏🙏🙏🙏
Dilosss12 Srfygt merhaba canım bende doğurduğumda kızım 45 dk 1 saat memede kaldığını biliyorum. Bu dünya da sadece bizi tanıyor çocuklarımız. Güvene ihtiyaçları var bu sebeple esirgeme kendini bırak emsin bebeğin kusarsa da korkma ama bebeğinin mide gazını da çıkarmayı unutma 😍
Srfygt Sebusebu çok teşekkür ederim,yarım kundak yapıyorum emzik almıyo. Bende hep emzirirken uyuyakalıyorum :) bi sekilde buyutucez artık Allah hepimize yardımcı olsun
Emnn Kesinlikle doyuyor, istediği sizin kokunuz ve kendisini güvende hissetmek, bu süreç 40 gün böyle sürer, sonra yavaş yavaş 1 saat 2 saat olur emme aralıkları. Ama kesinlikle her istediğinde emzirin, sütlü sağlıklı günler 💚