Cirkin Aselduru88 oyy maşallah nereden nereyeydi yolcuğunuz? Önümüzdeki hafta bizim de var . Kızım 25 aylık arabada durmaz korkumuza ucakla gidicez ama arabayla gitmeyi cok istemiştik. Sizin bebeğiniz nasıl durdu 13 saat ?
2cocuk_1anne_ Aselduru88 biz kızım için gece yolculuğu yapıyoruz Arabada uyuyor valla bende uyuyorum Arada değil yani otobüs le gidio geliyoruz Memlekete geldik bayramdan sonra evimize dönücez inşallah k zaman da gece yolculuğu yapıcaz kafam rahat ediyor valla 😂
Aselduru88 Cirkin uyudu😂 yoldayız şuan da dönüş yolunda akşam uyku saatinde bindim uyuya uyuya geldik bütün yolu kayseriden izmire gittik şimdi de yoldayız izmirden evimize kayseriye dönüyoruz
Aselduru88 2cocuk_1anne_ valla aşırı rahat yol bitmek üzere daha uyuyor bende kulaklık şarkı kitap filan gezmeden çok yolculuk kısmını sevdim 😂😂
2cocuk_1anne_ Aselduru88 ohh maşallah bebeğinize 💞 sizin de keyifler yerinde anlaşılan hep böyle olursunuz inşallah 🥰