Rabiasya21 her çocuk kendine özeldir , birinin yaptığını diğeri yapamaz diğerinin yaptığını başkası yapamaz , çocuklarınızı sakın ama sakın başka çocuklarla kıyaslamayın, kıyaslayınca noluyor biliyor musunuz bi kendinize dışardan bakın ben söylim, baktınız o çocuk kule diziyor gidiyorsunuz hemen çocuğun eline kule veriyorsunuz diz diz diye, diğeri halka geçiriyor koşup gidiyorsun çocuğa halka veriyorsun geçir diye.. peki çocuğun dünyasına giriyor musun ne istediğini istemediğini ya da anlamaya çalışıyor musun. Bakın bu çok önemli çocuğunuzun dünyasına girin empati yapın başkaların yaptıklarını dayatmayın çocuğa illaki yapacak illaki olacak hepsi ama istemeyerek zorlayarak yaptırırsanız yapamadığında mutsuz olursunuz ve sizin mutsuzluğunuzu hissettiği için o da mutsuz olur. Oyuncak değil oyun önemlidir, oyun oynayın bebeğinizle çok mutlu olursunuz ikinizde onun dünyasına girin onun gözüyle bakın dünyadan bi haber birisi önüne bişey getiriyor diz bunu tak bunu yap bunu… istemiyor eğlenmek gülmek istiyor belki o sırada… Eğlenin anın tadını çıkarın zaten zamanla öğrenecekler hiç bir şeyi dayatmayın üzülmeyin. Uzun yazdım dileyen okur:)) empati yapın lütfen çocuğunuzun gözünden bakın bi dünyaya , şunu da unutmayın… konuşamıyorsunuz çoğu söyleneni anlamıyorsunuz ifade edemiyorsunuz ne kadar zor değil mi 😞 onlar melek onun dünyasına girin o zaman herşey çok farklı olacak… sağlıkla büyüsün ❤️❤️❤️❤️