Bişey olmaz yalamasından ama ne kadar gereksiz ya çocuk zaten emiyo yada mama içiyodur niye erkenden başka tatla tanıştırılırki birde kavun koca insanda şişkinlik yapıyo ufacık bebeğe verilir mi ahh bu herşeye karısanlarrr sanki anne ye garezleri var sanki biz çocuğumuza düşmanızda ona vermiyoruz ömrü hayatı boyunca yemek yiyecek zaten niye acele ederlerki of çok sinir oldum