8 aylık kızım var aşırı hareketli yani 5 dk durmuyo desem yeridir emerken bile eliyle ayağını tutup indirip kaldırıyor. 2 gün önce sağlık ocağına kontrole gittik normalde 2-3 öğün öneriliyor ek gıdada ama ben 4 öğün yapıyordum. Ama ona rağmen bebeğim kilo almamış. Hemşiresi demekki çok yakıyor 6 öğüne çıkaralım dedi. Kilosu 7 kilo boyu çok iyi dedi boya gidiyor demek dedi ama kaç gndür aklmda ben gibi olan varmı öğünlerimizi hiç kacırmıyorum fakat kızım her yediğini dışkıyla maşallah atıyor. Gnde 3-4 bazen 5 kere kaka alıyorm ben gbi olup fikri olan varmı. En son çare cocuk doktormuzla görüşüp gastroentrolojiye götürücem bağırsaklarda bişey varmı diye.