Nevsevmom uykusu cadılaşmıştır. 1,5 saatten fazla uyanık kalınca öyle oluyomuş benm oğlumda bikere öyle oldu. Bu seferde uykusu var ama dalamıyo uyuyamıyo daha çok sinir olup çığlık çığlığa ağlıyo hiiç bi şekilde sakinleşmiyo. Ben sonra dikkat ettim hep uyuttum olmadı sende o kadar uzun süre uyanık bırakma muhtemelen ondan olmuştr.