Zumrabal_25 Kızlar bebegim için telsiz alıcam memnun oldugunuz marka var mı? Siz ne kullanıyosunuz ne kadar memnunsunuz?
ElifD93 Zumrabal_25 canım valla telsiz yerine kamera al xiaomi mijia smart home benim kullandığım çok güzel wifi üzerinden bağlanıyorsun ses de var gayet kullanışlı.
ikizAnnesi_41 Zumrabal_25 e bebekden 400 TL ye vtech marka telsiz aldık çokda memnunum güzel çekiyor sesi