Merabalar oğlumun uyku skntisiyla alakali post acmistim daha gecenlerde sürekli sık sık uyanip duruyordu ama son zmaanlarda geneli burun tikanikligi sebebiyle uyanmalar olunca kbb ye gttik geniz eti varmis 🙄 yuzde 60 orannda kapatiyor nefes yolunu daha byük olsa amelyat ederdik ama su anlik yüzdesi ameliyat gerektirmez ilk once kücültücü ilaclarla kcültmeyi hedefleyelm dedi tabi bunun icinde 2 yasini beklememiz gerekiyor su an 19 aylik o zamana kadar elimiz bagli beklivez sanirim ama bu tikanik uyanmalar gerckten cok zor, var mi basina gelen alternatifi olan tavsiyesi olan acaba belki elimzden bsey gelir bir nebze daha rahat uyur yavrum mahvoldi artik uykusuzlktan, okuyup yorum yapanlara simdiden tesekkur ederim 🌸