Sütüm yok kadar az bebeğim 7 aylık oldu biberon tutamıyor 6 tane biberon denedim beceremedi devam sütü veremiyorum. Kaşık maması aldım ama kasıgıda istemiyor günlerdir hiç bişey yemiyo haliyle huysuz ve uykusuz saçma gelecek ama bebegımın altını degıstırmeyi özledim hiç bezi ıslanmıyo doktor karbonhidrat ağırlıklı besle dedi ama hiç bişey yemiyo biberon kaşık vs ağzında bekleyip öguruyor yada hemen çıkartıyor ne yapmalıyım şimdi yattım yarının stresi sardı bile