Selamlar. Bebeğim henüz çok minik 5 günlük. Emerken çok sinirleniyor ağlıyor 2 kere çekip bağırıyor sonra tekrar meme istiyor emme süresi boyunca bağıra bağıra emiyor. Kaşık biberon ve normal biberon da denedim ama sevmedi emmek istiyor 🤔 benzer durumu yaşayan varmı? Nasıl emzirecegimj şaşırdım