Nimetzumra yalniz degilsin canim benim.. bizde bugun yasadik nefes alamadi acile geldik.. su an hastanedeyiz.. ayninsorunu bende oglumla yasiyorum.. 45 gunluguz.. tikanmalari sadece burnundan alabildikleri icin oluyor.. burnunu her emzirmeden once temizle mutlaka.. kusmasina gelince bende çözüm bulamadim.. gazini da cikarsam yine de kusuyor.. reflü yatağı var ve her zaman yan yatiriyorum..