7 ay 22 günlüğüz oğlum su içmek istemiyor. Kaşıkla denedim biberonla denedim olmuyor. 6 ay sadece anne sütü dediler öyle yaptım. Acaba ara sıra vermeli miydim 🤦🏻♀️ Hiç istemiyor tükürüyor ağzını açmıyor su verince ne yapacağım nasıl yapacağım bilmiyorum. Emzirmeye devam ediyorum su ihtiyacını oradan alıyordur diyorlar ama emin olamıyorum yetiyor mu acaba ? 🥺