Biz 8 aylık olduk d vitamini vermeye çalışıyorum ama kan damlasını bir türlü başlayamadım kan değerlerine bakılmadı hiç. 1 ay sonra bakılacak. Duruma göre düzenli bir başlangıç yapacağım. Vermeyip daha sonra başlayan var mı bir sorun oldu mu yenisini alıp tekrar başlamak istiyorum. Kilo boy, beslenmesi iyi, hareketli bir bebek anormal bir sey gözlemlemedim. Kan ve d vit haricinde bir sey vermediler
-beslenmeden 1 saat sonra yazıyordu üstünde galiba. bebeğim sürekli emdiği icin ayarlayamadım