Kızlar iyi geceler. Kızım 18 aylık çok şükür gelişimi konuşması vs çok iyi maşallah. Ama gel gelelim 2 aydır anneme bile gittiğimde peşimden asla ayrılmıyor. Ne zaman yanında hareket etsem onu bırakacağımı düşünüp başlıyor ağlamaya. İnanın tuvalete beraber gidiyoruz. Bizim evde de ara ara özellikle sabahları böyle davranıyor. Sürekli kızım mutfaktayım, kızım burdayım. Kızım tuvaletteyim diyorum ki gittiğimi sanmasın. Sürekli beraberiz hiç bir zaman bir yere bırakıp da gitmedim bu huyu nasıl edindi, neden onu terketmenden korkuyor bilmiyorum. Ama artık çok bunaldım. Neden böyle yapıyor sizce, bu arada dışarı çıkınca öyle değil. Mesela parka götürüyorum hiç arkasına bakmadan koşuyor yabancı gördü mü konuşmaya çalışıyor veya onunla konuşanlara ağlamıştır gibi.