Pnaar34 Bebegim 2 ay 8 günlük 1 aydir ayni mamayi kullaniyoruz(similac) son birkac gündür mamayı icecegi zaman aglamaya basliyor hem mamayı cekiyor hem agliyor sallayarak muzikle vs oyalamaya calisiyorum sonradan sakinlesip normal iciyor neden olabilir ?