Miniminimini Mama ve emerek devam etti kuzum benim şimdi bir yaşına girecek devam etmeli miyim sutumde gittikçe azaldi
sarmaliklahana Miniminimini bende ilk günden beri doktor tavsiyesi ile sütüm yetmediği için mama + meme gittik. Kızım 7.ayda mamayı kendi istemedi ek gıdaya erken başladık hep yemek istedi iştahlı bir bebek kendisi. Ama emmeye devam ediyor. 9 ay 11 günlük kızım
Nesrinimsii Miniminimini ben kızımda 1 yaşına girdiği gün mamayı bırakmıştım. (2 aylıkken emmeyi bırakmıştı) Çünkü biberondan içmek kolayına geliyor yemek yemiyordu doktorumuzda yemesinde problem yoksa bırakabilirsin demişti. Çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık
Banu- Ben devam ediyorum nereye kadar gider bilmiyorum ama sabah ve akşam veriyorum sadece. Toplamda 400 cc yi geçmiyor. Anne sütü olsa 2 yaşına kadar emzirirdim. Yok. En azından bu keyfi olsun.