Uykucu Kızım 33 haftalık doğdu. 14 aylık olacak diş yok. Bizim gibi dişi olmayan veya geç cikan varmi? Doktoru en son kontrolunde 14 aya kadar bekleyelim demisti.
Oylesine_biri Uykucu bizimkide geç çıktı prematüreyiz 9 aylık çıktı hiç çıkmaz sanıyordum ama çıktı bi Dr danışın ama normal demişti bizim dr
duha_sule Uykucu İyi geceler canım. 33 haftalık doğan bebeğinin normal doğması gereken haftaya göre hesaplamasını yapman gerek. Yani 38. Haftayı baz alırsak eğer 5 hafta geriden geliyor. Ama normalde bebekler 6 ay ve sonrası diş çıkarmaya başlıyor. Doktora götürdün mü ne diyorlar ?
Nurtalib Uykucu erken dogmayla alakasi yoktur bence bende ikizlerimi 32 haftalik dogurdum 8. Ayda diş çıkardılar kizimi gününde dogurdum 10 bucuk aylik ne diş var ne de belirtisi var
Myrose Uykucu kızımın ilk dişi 11 aylıkken çıktı ama doktorumuz 18. aya kadar normal ilk diş çıkması demişti
Uykucu duha_sule doktoru son muayenesinde gelmeye baslamis demişti 1 ay önce 14 aya kadar bekliyelim dedi gelen yok ama hala
Wilma Kızım 15aylık,14aylıken diş patlattı ve 1ay içinde 5diş çıktı,çok kafamq takardım niye yok diye,hiç üzülmeyin bi anda gelicek hepsi..
Uykucu Wilma ya gerçekten mi ustlerde icerde disler sanki belli asagida seffaflik var. Teşekkür ederim cevap icin
Uykucu Nurtalib doktorumuz 2 yaşına kadar doğması gerektiği zamana göre bakiyor herşeyine ondan yazdim
Deletedmom_289 Uykucu kızım 37 haftalık doğdu 18 Haziran da yaşına girdi buğün dişi çıktı 4 tane arka arkaya kabarmış hepsi birden çıkacak