sarmaliklahana Siruis kafası ates gibiydi normalde olmaz en önemli unsur benım için hala o 🤭 Kızım 9 ay 11 günlük üst dişleri yeni cıkmaya başladı. Elli sürekli agzında ve ısırma halinde oluyor. Sürekli meme istiyor.
Ciibiilii Siruis 2 aylıkken salya basladı 5 aylıkta çıktı ilk dişi özellikle iki gün çok huysuz ağlaktı salyası asırı artmıştı ishal pişik aşırı kafa yanması oldu öyle patladı ilk dişi. Onbeş gün sonra ateşlendi 3 gün yine pişik ishal aşırı salya ve ateşle üst iki patladı baya zor geçti bizim inşş sizin kolay geçer
Minikkizinyolu Siruis elinin sürekli ağzında olması dışında uykuları cok kısalmıştı özellikle gündüz uykuları
Siruis sarmaliklahana alininda değilde üst tarafında bide ellerinde oluyo benimkinin bide damaklari şişmiş gece çok huysuz sizce diş çıkarıyormudur
Netya sarmaliklahana benımde oglum 9 ay 5 gunluk nerdeyse bır aydır ust dışlerı cıkacak, elıne diş kasıyıcı veremıyorum alt dışlerı cıkmış onlara takıp cekıyor sonra agrıyor galıba aglıyor ne versem olmuyor, ama cok kasınıyor belli kı, ne versem ısırıyor hırçınca
sarmaliklahana Siruis evet olabilir damaklar Bayaa diş kalıbı gibi direk belli ediyor kendini ama patlaması gec olabilir. Benım kzıım da uzun sürdü patlaması damaklarında derisi kalınmış. 🥴 Bazılarında hemen patlıyor zaten o patlama süreci zorluyor en cok. Ben tetagil kullanıyorum cok memnunum anında agrıyı kesiyor cok rahat ediyor. Bitkisel hemde
Damlali Siruis dış çıkacağı zaman damak düzleşiyor ve rengide morariyor kuzum kan topluyo yani oraya ondan sonra patlıyor
Cansu_candar sarmaliklahana tedagili bende aldimda gunde kac tane vermemis geriki belli bir adeti varmi etkisinin 45 dk oldugunu okudum da o yizden arastirdim bulamadim bisey
sarmaliklahana Siruis ilk uykuya dalarken birde ilk 2 saat huzursuzlanıyor sonra sanırım dalmış oluyor. Gece sık sık uyanmaz en fazla 4 kere emmeye kalkar 5 dk emer uyur geri
Samsai Ciibiilii 3 buçuk atlık kafası ateş gibi damaklarının bazı yerleri beyaz elini yumruk yapıp hırsla ağzına sokmaya çalışıyor diş çıkarıyor olabilir mi? 🤔
pogacayanakk Ciibiilii benimki de 3 Aylık salya, elini ağzına götürme ve huysuzluk var sizde de bunlar var mıydı
Livaesra Ciibiilii merhaba 10 aylık kızım üst dişleri çıktı çıkacak 3 gündür ishal bir şey de yediği yok zor güç bela yediriyorum yediğini direk alttan çıkarıyor mukuslu kaka tanecikli oluyor dişten dolayı mı böyle
Nesrin57 Bizimki de 5 aylık sürekli eli ağzında salyaları da fazla , iştahı çok az, her hafta kilo veriyor doktor ek gıdaya geç dedi , diş çıkarma öncesi böyle olur mu ? Ateşi falan yok bu arada takip ediyorum
Minikkizinyolu Nesrin57 evet olabilir wma bu süreç uzun sürüyo hemen çıkmıyor kızımda üç ay sürdü. 3.ayda başladı söylediğiniz seyler 6.ayda dişi cıktı
Damlali Siruis vücudu değil de kafada ateş oluyor ve kulagiyla oynuyor eli sürekli ağzında biseyler ısırmaya çalışıyor ordan hemen anlıyorum
AkademiikAnne Damlali Tamda aynı belirtiler var bizde de, salyası 4. Ayda başlamıştı şu an yok ama beklemede kalayım ben yinede
Emine555 Siruis asiri huzursuzluk herseyi kemirme istegi derken su an 7.5 aylik ilk disimiz patladi🤲🧿