19 aylık hic bir şekilde telefon vermedik ama misafırlıkte, parkta bir kac aylık buyuk cocukların elinde gordugu telefondan etkılenıp evde gordugu yerde telefonu almak ıstıyor 🤦♀️🤦♀️İsrarla vermıyoruz 2 yas sendromunda zaten artık aglamasına birde bu eklendi 🤦♀️