Pazar günü ve buyıksehırde gidecekseniz cok erken birilerinin gidip yer tutması lazım
Bebek küçükse onun konforuna göre hareket ederim
Sırf mangal ıcınde öğlen giderim.ama
pıknık çoğu kısı ıcın erkenden gıdılıp tum gın durulduğu kadınların dınlenmekten cok yorulduğu bir etkınlıktır🤣sonuc:kadın ne derse koca onu dınlelemlı cunku o herkesi düşünüp oyle hareket eder😃