Sedaulu Merhaba anneler similac kullanıyoruz ama artık e bebeğe gelmiyormuş , şimdi iki mama arasında kaldık kullananlar gaz vb şeyler yaşadınız mı aptamili şekerli buldu doktorumuz :/ 3 aylığız
Badebusra Sedaulu 3ay 17 günlük. Doğduğundan beri evolvia kullanıyorum gaz problemi hiç yaşamadım şekerli değil ve çocuğu kof bir şekilde şişirmiyor
Burcuasya Sedaulu mamanın içeriği önemli içinde dha ve ara yani omega yağ asitlerinin olması lazım beyin gelişimini destekleyen ben çok araştırdım sanırım iki mamada da yok sma comfort gaz yapmayan ve bu içeriğe sahip bir mama aptamilde de var sanırım omega bir araştırın isterseniz
KubraMelih Sedaulu bende evolvia kullanıyorum 70 günlük bebeğim ne gaz ne kaka sıkıntısı çektik tavsiye ederim
Sedaulu Prenseslerimm_3 yaa sevindim inş bizde aldık bugün ama e bebekteki bayan evolvia iyi dedi bebelacta kararsız kaldık similac gelmiyormuş epeydir :/ maalesef arayışa girdim
Mevacanimkizim Sedaulu Aptamil benim kızımda aşırı gaz ve kabızlık yapmıştı. Erken doğduğu için kilosu düşüktü doktorumuz 3 kiloyu tamamlayana kadar evolviya önerdi 3 kutu verdim gerçekten güzel mama cokda tavsiye ediliyor. Ondan sonra Bebelac Gold aldım mamayı bırakana kadar hiç değiştirmedim kabızlık gaz hiç bişey kalmadı. Durumunuzu bilmiyorum ama evolviya biraz pahalı ben o zmanlar 300 gram olanı 105 TL ye almıştım şimdi ne kadardir bilmiyorum. Deneyin bebeğiniz hangisini severse onla devam edersiniz
Bsrln Sedaulu merhaba hangi şehirdesiniz genel olarak mı gelmiyor acaba bizde dün e bebege gittik yoktu 2 numara kullanıyoruz similac 1 bucuk aydır gelmiyor dediler gelirmi gelmez mi bilmiyoruz dediler cok uzuldum cunku kızım hipp sma bebelac gold hic birini sevmedi 😔bende bizim bulunduğumuz şehirdeki ebebekte yoktur diye düşündüm
Sedaulu Bsrln Ankara’dayım ve similac çok iyi gelmişti şimdi araştırmadayım uzun bir süre gelmeyecek dediler :/