Zumra343 doğum yaptığımda hiç sütüm yoktu. Damla kullandım, doktor hap verdi, bol bol uyu ve su iç dedi. Bulgur pilavı ve salata yani yeşillik yedim. Hergün sıcak duş aldim. Sütüm gelmeye başladı. 40 dk boyunca sağım yapıyordum sadece bir çay kaşığı kadar süt ancak geliyordu. O da sadece bir gogusumden geliyordu. Diğerinden kan geliyordu. Yılmadım devam ettim bebeğim hastanede yoğun bakımdaydi. Bir damla bile olsa getirin dediler. Gerçekten bir çay kaşığı da olsa götürdük verdik. Bebeğim gelene kadar böyle devam ettim ve çoğalmaya başladı. Sütüm olmadığı için bebek de emmek istememişti doğduğunda bu yüzden kuvezde kaldı