Esen3535 Kızlar 10 aylık kızım normal biberondan su içiyor şimdi b3n pipetle suluga geçmek istiyorum geç mi kaldım bardağa da alıştırmak istiyorum nasil yapicam ne almam gerek fikir verirseniz sevinirim
Song Esen3535 hic de gec kalmadınız daha erken bile,bizde akıtmaz bardaklardan var bardak gıbı bır suluk o cok ışe yaradı.bir de plastık kucuk bardaklar war e bebekte ufaktan verin isterseniz