cicekannesi10 bizimki da o aylarda çok zorlardı beni, diş dönemleriydi hep ağlıyodu dediğiniz gibi. İnanın git gide düzeliyor, en zor aylar ilk aylar, yaşına doğru çocuk da bişeylerle oyalanmaya başlıyor. Azcık daha sabredin, az kaldı inşallah. Eşinizden destek isteyin, arada o ilgilensin siz kendinize vakit ayrıın