Aselprenses Arkadşlae sezeryan doğum yaptim.7 ay once.bugun ilk defa regl oldum.sütün tadı değişiyor mu.kızım fazla içmek istemiyor ne yapacğm bilemedim ya
Tugcedefne Aselprenses böyle bir şey yok. Tadı değişmez. Size öyle gelmiştir. Sıcaklardan bebişlerin iştahı yok zaten