Ben 1 aylıkken kullanmaya başladım, kızım şu an 2 aylık hala kullanıyorum. Kullanımı çok kolay ve rahat en azından bebeğim biberona alışmıyor ve sütüm ciddi oranda çoğaldı. Ben 5 numara kullanıyorum, emzirme hemşiresi onu önermişti, medikal yoksa yakınlarınızda hepsi burada yada n11 gibi sitelerden alabilirsiniz.