Kızlar merhaba hayırlı akşamlar. Kızım 37 günlük. Emzirirken sürekli memeden kafayı geri çekip ağlıyor, gazı olduğunu düşünüp omzuma alıyorum gazını çıkartıp tekrar meme veriyorum 1-2 dk sonra gene aynı durum.. böyle mi geçecek hep, neden 10-15 dk ağlamadan memede durmuyor? Tam 1. Ay kontrollerinde doktorada sordum kilo alımı iyi, göğüs değiştir vs dedi ama bi sağ bi sol bende yoruluyorum kıyamıyorum da ağlamasına sürekli çekiyor kendisini geri ve nedense son 3-4 gündür çok kötü bi uykusuzluk hali çekiyoruz. Tam emziriyorum memeyi istemeyene kadar sonra yatağa koyuyorum ve gene başlıyor ağlamaya. Bugün pes ettim mama verdim kaşıkla hatta şuan annem 2. Posta bi mama içiriyor sütün yeterli gelmediğini ve doyamadığı için uyumadığını söylüyor🥺