Oğlumla kardeşinin arasında 18 ay var, ilk başlarda çok zorlanmıştım oğlumda küçüktü adapte olamadı kabullenemedi kardeşini emzirirken ağlama krizleri yerlerde yuvarlanmalar aşırı huysuzluklar yapardı şuan küçük oğlum 9 aylık olmak üzere artık yavaş yavaş kaynaşmaya başladılar küçük oğlum oturabiliyo artık abisin yanında oyuncaklarla oynuyolar falan ama arada abisi vurmaya çalışıyo iki yaş sendromuyla uğraşıyoruz bi yandan çok yorucu çok koşturmalı ama insan bunada alışıyo zor zamanlar geçirdim çok tek kaldım onlar ağlıyodu ben onlarla ağlıyordum ama inanın hepsi geçiyo umarım bu süreçte yardımcı olacak birileri vardır yanınızda tek kalınca daha zor 😞