Bejna_21 Merhabalar yemi doğum yaptım 4.günüm sağdıgım sütte sarı yağ bezesi gibi kıcam oluşuyor sütün içinde bu nedir bilen var !)
Sherlock1180 Bejna_21 mjmkunsrsagim.yapmadan emzir canım ağız sütü diyorlar ona bebeğin ilk haftalar onu alması. Çok önemli bağışıklık için