5 ay 17 günlük her iki bacaginin bir kisminda tüylenme olmaya basladi ilk farkettigimde gözenek meydana geldi kisa sürede tüylerin ciktigini gordum minik minik beyaz tenli olduğu icin suan tuyler sarimtirak duruyor ve sanki omzunda da çıkacak gibi hissediyorum normal bir durum mu acaba aylik kontrole saglik ocagina gidecektim yoksa ozele mi bir randevu alsam