Benim kızımda da oldu hatta yeni bitti sayılır yeşil olunca acaba enfeksiyon mu diye düşündüm ama doktorum endişelenmemi, günde iki üç kez ne kadar oturtabiliyorsa sıcak suya oturmamı söyledi sıcaklık banyo suyu kadar olmalı bir de gün içinde olabildiğince bezsiz kalmasını önerdi.