happy_anne 26 günlük anneyim başından beri yalnız değilim annemler yanımda ama üstümde hep bir halsızlik var bel ağrım oluyor ne zaman eski dinç halime dönücem enerjiye çok ihtiyacım var dikiş yerimde hala hassas
happy_anne Papatya2636 öyle mi diyorsunuz inşallah yazda geldi kızımla çıkıp gezmek istiyorum genelde annelerde hep bitmeyen bir enerji vardır ya