Mucizemoglum yok biz bağlamadık ordan çıkınca biraz bekledik sürekli uyudu kakasını yapmadı bir sefer kustu ateşi de oldu öyle olunca doktora götürdüm o söyledi damlalardan kaynaklıymış besleyip getirin yarım saat sonra falan filan muhabbeti de gem yapılmadan önce hem de yapıldıktan bir süre sonra beslenmek lazımmış boğulmalara sebep oluyormuş solunumsuz kalıyormuş Bebekler bu sebeple solunum cihazına bağlananlar oluyormuş bizim sıkıntımız yoktu aslında bebeğim de 36+1 de doğdu ama farklı bir doktorun yönlendirmesiyle yaptık çok da pişman oldum nasıl dayandınız siz her ay 😰 canımdan can koptu