Deletedmom_49 canim ben 26 aylıkken kestim. 1 ayı geçti halen daha vicdan azabı cektiğim oluyor. O, memeye mahzun mahzun baktıkça, öpüp kokladikca benim içim eriyor ama yapacak bir şey de yok. Kizim da meme bağımlısıydi, ben de çok bunalmistim ama şükür atlattık. Bitti gitti. Demem o ki bu problemi her anne yaşıyor, sana münhasır asla değil. Kendini iyi hisset, su durumda yapman gereken en iyi şeyi yapmışsın. Onun annesi sensin, en iyisini sen bilirsin. 0