Ysmn66 Kızlar Bebeğim silikon uçla emiyor ama ben sağıp biberonda veriyorum siz nasıl yapıyorsunuz ? Silikonla sanki doymuyor gibi geliyor bana biraz emip bırakıyor
Zhdee Ysmn66 bende siilikonla emzriiyorum ama maşallah doktor gelişiimi çok güzel dedi. Demek ki bize öyle geliyo gayette doyuyolar :)
Burcusaydam Ysmn66 bende başından beri bebedor marka silikon uç kullanıyorum 3 aylık bebeğim maşallah alması gereken kilodan daha fazlasını alıyor hareketleri de önde emin ol silikon uçla doymamanın alakası yok yeter ki emsin😊
Crocussss Burcu35 hangi marka model kullanıyorsunuz, bende sagarak veriyorum mecburen göğsümü almadığı icin
Burcu35 Crocussss Wee kullanıyorum yuvarlak olduğu için komple yapışıyor mememe diğerlerinden memnun kalmadım. Dene biraz silikon uçla daha rahat alıyorlar
parlakli1990 Gogus ucum olmadığı için bende ilk 1 bucuk ay ucla enzurdim ama sonrs uğraşarak alistirdim onu slikonsuz emmeye ilgilenirseniz alışıyor ve çok daha iyi olur slikon ile 2 kat efor nefes sarfediyor bir de dezenfekte etmesi zor