Merhaba arkadaslar kızım alttakı azı dıslerı cıkardı suan usttekını cıkarıyo sanırım 17 bucuk aylık nerdeyse bır 10 gundur ısalı var ayıptır soylemesı cok sulı degıl cıvık ne yaptıysam geçmedı ogle bır huzursuzluğu yok ama doktoru aradım dıstendır dedı ıkı kere reflor verdım ama hala devam edıyo basına gelen varmı acaba dıstenmıdır ne yapmalıyım