Aylin25 Hanimlar merhabalar..sezeryan sonrasi ilk ne zaman kontrole gittiniz?Bu arada gobek delihimde kararmalar var sanki içte kanama olmus gibi sozde de oldu mu bu durumlar ve daha karnimdaki catlaklar da gecmesi hala kırmızı cizgiler duruyo
Aliasaf_emel Aylin25 5. Günü kontrol için dokturuma hastane tarafından randevum oluşturulmuştu zaten aynı gun bebeğimin de kontrolü vardı ikimizde öyle gitmiştik doğumdan sonra ilk Çatlaklar vs. Hala duruyor maalesef 2yil geçti üstünden
Egelim Aylin25 Ben hiç kontrole gitmedim, doktorum gel demedi, bahsettiniz kararmalar da olmadı. Özelde mi doğum yaptınız?
Derya55 Aylin25 doğumdan sonra ilk hafta gittim birde 6 hafta sonra herşey normal rahim eski haline dönmüş dedi